Markę ma każdy

nie każdy ją buduje świadomie

KOMU JEST NAJBARDZIEJ POTRZEBNA

DZIĘKI MARCE OSIĄGASZ WIĘCEJ

Marka osobista pomaga każdemu w osiąganiu jego celów, zarabianiu pieniędzy, sprzedaży idei bądź usług, znalezieniu pracy, partnera itd. Są jednak branże, w których jest ona szczególnie ważna i pomaga w szybszym osiąganiu celów oraz zarabianiu większych pieniędzy. 

WOLNE ZAWODY

Każdy, kto jest reprezentantem wolnego zawodu może dzięki marce osobistej zarabiać więcej. Ilość i jakość zleceń jest zależna od jakości marki osobistej.

EKSPERCI

Cokolwiek robisz, to możesz zarabiać tak jak większość lub lepiej - jako ekspert. Rozpoznawalna marka przekłada się na wysokiej jakości kontakty oraz intratne zlecenia.

POLITYCY

Jeżeli chcesz działać w obszarze społecznym, to zarówno na poziomie lokalnym jak i np. kraju musisz być rozpoznawany i łączony z konkretnymi wartościami oraz celami.

SZYBKO, czy TANIO, czy DOBRZE

Ważne jest kiedy zaczynasz

Skuteczne budowanie marki to projekt  długoterminowy. Jeżeli myślisz że da się to zrobić szybko to masz rację, ale musisz pamiętać, że koszty tego będą dużo wyższe niż wtedy, kiedy masz na to plan i robisz to organicznie. 

SZYBKO

Ta opcja zawsze będzie najdroższym rozwiązaniem, dlatego, że aby dobrze zbudować markę istotnych jest wiele czynników, które muszą być zrealizowane, a tę pracę musi wykonać większa ilość osób.

TANIO

Im wcześniej rozpoczynasz działania przy budowaniu swojej marki, tym jest to tańsze, ponieważ dużo działań można dobrze przygotować i zrobić w odpowiednim czasie, kiedy np. ceny można negocjować.

DOBRZE

Jeżeli proces budowania marki osobistej jest wystarczająco długi, a do tego masz przygotowaną strategię oraz ludzi, którzy Cię profesjonalnie wspierają, to efekty będą wysokiej jakości i realnie tańsze.

KOMUNIKACJA

sposób w jaki się komunikujesz determinuje, to jak cię zrozumieją

JESTEM PRAKTYKIEM

Wystąpienia to moja pasja

Kiedyś bardzo bałem się wystąpień, ale od kiedy w 2012 roku odkryłem swój profil osobowościowy oraz naturalny potencjał, to mój największy lęk stał się obszarem mocy. Od tamtego czasu zarówno scena, jak i mikrofon oraz kamera to moje główne narzędzia pracy.

dlabiznesu.instytutruszela.pl

KOMPLEKSOWO LUB CZĘŚCIOWO

INSTYTUT BIZNESU

Jeżeli potrzebujesz kompleksowo obsługi, to w ramach tego zabezpieczę dla Ciebie ekspertów i narzędzia do realizacji zadań oraz czas, który jest na to potrzebny. 

Jeżeli natomiast potrzebujesz wybranych działań, to również dostosujemy je do posiadanych już przez Ciebie zasobów. 

Wiele czynników składowych marki

Dla laika budowanie marki jest proste, tak samo jak dla kogoś innego np. rekrutacja. Jeżeli natomiast spojrzy się z punktu widzenia eksperta, to dopiero wtedy widać mnogość czynników składowych procesu oraz złożoność działań. 

Skip to content