Markę ma każdy
nie każdy ją buduje świadomie
KOMU JEST NAJBARDZIEJ POTRZEBNA
DZIĘKI MARCE OSIĄGASZ WIĘCEJ
Marka osobista pomaga każdemu w osiąganiu jego celów, zarabianiu pieniędzy, sprzedaży idei bądź usług, znalezieniu pracy, partnera itd. Są jednak branże, w których jest ona szczególnie ważna i pomaga w szybszym osiąganiu celów oraz zarabianiu większych pieniędzy.
WOLNE ZAWODY
Każdy, kto jest reprezentantem wolnego zawodu może dzięki marce osobistej zarabiać więcej. Ilość i jakość zleceń jest zależna od jakości marki osobistej.
EKSPERCI
Cokolwiek robisz, to możesz zarabiać tak jak większość lub lepiej - jako ekspert. Rozpoznawalna marka przekłada się na wysokiej jakości kontakty oraz intratne zlecenia.
POLITYCY
Jeżeli chcesz działać w obszarze społecznym, to zarówno na poziomie lokalnym jak i np. kraju musisz być rozpoznawany i łączony z konkretnymi wartościami oraz celami.
SZYBKO, czy TANIO, czy DOBRZE
Ważne jest kiedy zaczynasz
Skuteczne budowanie marki to projekt długoterminowy. Jeżeli myślisz że da się to zrobić szybko to masz rację, ale musisz pamiętać, że koszty tego będą dużo wyższe niż wtedy, kiedy masz na to plan i robisz to organicznie.
SZYBKO
Ta opcja zawsze będzie najdroższym rozwiązaniem, dlatego, że aby dobrze zbudować markę istotnych jest wiele czynników, które muszą być zrealizowane, a tę pracę musi wykonać większa ilość osób.
TANIO
Im wcześniej rozpoczynasz działania przy budowaniu swojej marki, tym jest to tańsze, ponieważ dużo działań można dobrze przygotować i zrobić w odpowiednim czasie, kiedy np. ceny można negocjować.
DOBRZE
Jeżeli proces budowania marki osobistej jest wystarczająco długi, a do tego masz przygotowaną strategię oraz ludzi, którzy Cię profesjonalnie wspierają, to efekty będą wysokiej jakości i realnie tańsze.
JESTEM PRAKTYKIEM
Wystąpienia to moja pasja
Kiedyś bardzo bałem się wystąpień, ale od kiedy w 2012 roku odkryłem swój profil osobowościowy oraz naturalny potencjał, to mój największy lęk stał się obszarem mocy. Od tamtego czasu zarówno scena, jak i mikrofon oraz kamera to moje główne narzędzia pracy.
KOMPLEKSOWO LUB CZĘŚCIOWO
INSTYTUT BIZNESU
Jeżeli potrzebujesz kompleksowo obsługi, to w ramach tego zabezpieczę dla Ciebie ekspertów i narzędzia do realizacji zadań oraz czas, który jest na to potrzebny.
Jeżeli natomiast potrzebujesz wybranych działań, to również dostosujemy je do posiadanych już przez Ciebie zasobów.
Wiele czynników składowych marki
Dla laika budowanie marki jest proste, tak samo jak dla kogoś innego np. rekrutacja. Jeżeli natomiast spojrzy się z punktu widzenia eksperta, to dopiero wtedy widać mnogość czynników składowych procesu oraz złożoność działań.